№
з/п
|
Зміст заходу
|
Термін
|
Відповідальний
|
1.
|
Виробити правила поведінки у класі та загальношкільні правила.
|
Протягом вересня
|
ЗДВР, класні керівники
|
2.
|
Підготувати буклети з алгоритмами дій в разі вчинення булінгу до дитини та контактними даними організацій чи осіб, куди можна звернутися за допомогою.
|
Протягом вересня
|
Класні керівники, практичний психолог школи
|
3.
|
Виховні години «Кібербулінг. Який він!», «Вирішуємо конфлікти та будуємо мир навколо себе»
|
Відповідно до плану проведення виховних годин
|
Класні керівники
|
4.
|
Складання та розповсюдження серед учнів 1-11класів листівок «Не стань жертвою булінгу»
|
Протягом семестру
|
Класні керівники
педагог – організатор, учн. уряд
|
5.
|
Круглі столи « У нашому класі немає місця для булінгу»
|
Протягом року
|
Педагог – організатор, члени шкільного самоврядування
|
6.
|
Ознайомити учнів з алгоритмом дій учнів, які стали свідками булінгу або жертвами булінгу.
|
Протягом вересня
|
Класні керівники
|
7.
|
Організація консультативної допомоги практичними психологами та соціальними педагогами учасникам освітнього процесу.
|
Протягом семестру
|
ЗДВР, практичний психолог, соціальний педагог
|
8.
|
Провести тренінги «Як відстояти себе» або «Чи вмію я сказати ні» (4-5 кл.); «Спілкування з однолітками.Як протистояти тиску однолітків» (6-7 кл.); «Підліткові компанії» (8-9 кл.);"Безпека спілкування у мережі Інтернет» (10-11 кл.).
|
Протягом семестру
|
ЗДВР, практичний психолог, кл. керівники
|
9.
|
Заняття з елементами тренінгу «Кібер-булінг. Попередження конфліктів у соціальних мережах»
|
Протягом семестру
|
ЗДВР, практичний психолог, кл. керівники
|
10.
|
Робота «скриньки довіри»
|
Постійно
|
Практичний психолог
|
11.
|
Засідання учнівського самоврядування «Скажемо булінгу «ні».
|
Протягом семестру
|
Педагог-організатор,практичний психолог
|
12.
|
Робота з батьками. Провести конференцію партнерів.
|
Протягом семестру
|
ЗДВР, практичний психолог, класні керівники
|
13.
|
Перегляд ситуативних відеороликів. Обговорення ситуацій.
|
Протягом семестру
|
Класні керівники
|
|
|
|
|
14.
|
Перегляд мультфільмів, які навчають цінувати кожного. 1-4 кл
|
Травень
|
Педагог організатор
Дєнєшкіна Д.О.
|
15.
|
Перегляд відео-презентацій «Кібербулінг або агресія в інтернеті: способи розпізнання та захист дитини»
|
Протягом семестру
|
ЗДВР, практичний психолог, кл. керівники
|