Четвер, 21.11.2024, 10:59
Дмитрівський ЗЗСО  Кілійської міської ради Одеської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 55
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота

І. АНАЛІЗ

виховної роботи школи за 2019-2020 н.р.

                  Протягом року питання виховної роботи  розглядалися на нарадах при директорові :»Про соціальний паспорт школи» , «Аналіз зайнятості учнів гуртковою роботою» , «Аналіз планування виховної роботи  класних керівників» , «Організація роботи з учнями , схильними до правопорушень» , «Про результативність участі учнів в позакласних заходах» , «Про роботу з батьками» , «Про роботу з обдарованими дітьми» , «Про участь в олімпіадах , конкурсах» ; на засіданнях ради школи , батьківських зборах , батьківських класних зборах , засіданнях методичних об’єднань класних керівників, педагогічних радах . Протягом року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі питання: «Формування у школярів громадянської активності та національної свідомості» , «Удосконалення родинного виховання учнів» , «Превентивне виховання учнів –пріоритетний напрямок виховання» . Методичне об’єднання класних керівників постійно працювало над  пошуком  нових підходів у створенні виховної системи школи, яка б відповідала потребам розвитку творчої особистості. У школі працювали гуртки : "Футбол", " Умілі руки". Діти з задоволенням відвідували заняття гуртків, приймали участь у  різних конкурсах. На районних конкурсах учні займали призові місця: І місце в районних змаганнях з волейболу, ІІ місце на  фестивалі-конкурсі «Чисті роси» .

З метою збереження і розвитку інтелектуального потенціалу України , підтримки талановитої молоді та творчої праці вчителів , виявлення обдарувань серед підростаючого покоління у школі були сплановані і проведені предметні тижні . 

   Виховна робота у  школі в 2019-2020 навчальному році була спланована за такими напрямками:

·                   ціннісне ставлення до суспільства і держави;

·                    ціннісне ставлення до життя та здоров’я ;

·                   ціннісне ставлення до особистості , до суспільства і держави;

·                   ціннісне ставлення до людей;

·                   ціннісне ставлення до сім’ї;

·                   ціннісне ставлення до культури і мистецтва;

·                   ціннісне ставлення до природи;

·                   ціннісне ставлення до  життя та здоров’я;

·                   ціннісне ставлення до праці.             

        Головними напрямками виховної роботи є громадянське виховання, виховання моральних цінностей, художньо-естетичне, трудове виховання, яке спрямоване на формування творчої працелюбної особистості, екологічне виховання покликане забезпечити молоде покоління науковими знаннями про взаємозв’язок природи, суспільства протягом навчального року.

       Головними завданнями родинного виховання є гармонійний всебічний розвиток дитини, підготовка її до життя.

       Велику увагу педагогічний колектив приділяв формуванню здорового способу життя — забезпечення повноцінного розвитку дітей, охорони та зміцнення їх здоров’я, формуванню фізичних здібностей особистості.                  

        Серед заходів превентивного виховання, яке передбачає попередження злочинів і   злочинності неповнолітніх в навчальному закладі в жовтні і в квітні місяцях проводились місячники правових знань. Особлива увага приділялась індивідуальній роботі з учнями та їх родинами.

Вся позакласна робота була підпорядкована здійсненню всебічного розвитку та вихованню учнів і проводилась згідно річного плану. Цікаво і змістовно проводились заходи по розвитку пізнавальних інтересів учнів, предметні тижні, місячники правових знань, заходи по охороні здоров’я, вечори відпочинку, зустрічі з правоохоронними органами.  Протягом року силами учнів зроблено багато добрих справ : допомога одиноким пристарілим,  догляд за братськими могилами, впорядкування і облаштування шкільної території і ін. Підтримувався тісний зв’язок з батьками, сільською радою, шефами. Все це дало можливість утримати учнів від скоєння правопорушень.

У грудні проводився традиційний місячник правових знань. В рамках місячника правових знань проводяться тематичні лінійки, бесіди „Ми і права", виховні години „Наші права і обов'язки", «Попередження правопорушень серед неповнолітніх», дні інформування про чинне законодавство, конкурси творів, рефератів на правову тематику, вікторини, правові брейн-ринги.

         В шкільній бібліотеці створені тематичні полички, проходять книжкові виставки „Хто я в цьому світі?", „Я - дитина, я - людина", „Азбука громадянина", „Вчимо закони з малку"; виставка - вікторина „Правовий ключик"; виставка - інтерв'ю „Права людини - твої права"; виставка - кросворд „Перехрестя Мудрого Закону".

Правова освіта серед батьків здійснюється через роботу класних, загальношкільного батьківського комітетів. Проводились класні та  загальношкільні батьківські збори,  на яких у цьому році приділялась велика увага питанням попередження правопорушень та злочинів, відповідальності батьків та дітей за свої вчинки, розглядані питання профілактики вживання наркотиків, тютюну та алкоголю.

На внутрішньо-шкільному обліку  і в дитячій кімнаті міліції учні не перебувають. Правопорушень за навчальний рік учні не скоїли.

Колективу навчального закладу доцільно звернути увагу на:

1.                                             Активніше залучати до співпраці батьківський комітет . Особливо використовувати допомогу батьків – спеціалістів правових органів у проведенні роботи з попередження порушення законів учнями.

2.                                             Планувати профілактичні бесіди з попередження правопорушень не менше , ніж один раз на тиждень.

3.                                             Активно застосувати активні форми та методи у виховній роботі з учнями.

4.                                             Продовжити правову освіту в школі.

     Поряд з традиційними формами виховної роботи значне місце за результативністю посідає учнівське самоврядування. У школі запроваджена Програма   учнівського самоврядування . Головна мета програми –формування досвіду громадянської поведінки учнів шляхом залучення їх до справ і турбот навчального закладу , до реальної участі в державотворенні , шляхом сприяння розвиткові учнівського самоврядування .Президентом школи у минулому році була – Гаврилюк Оксана . Структурою самоврядування визначено: комісії дисципліни і порядку , культури і дозвілля , комісія спорту і здорового способу життя, штаб «Милосердя» , комісія преси та інформації , комісія екології і краєзнавства  . Кожною комісією були розроблені плани роботи і згідно них проводилися ті чи інші заходи. Навчальна комісія проводила рейди – перевірки виконання домашніх завдань , робила кожного місяця екран навчальних досягнень учнів ; штаб «Милосердя» відвідував підшефних одиноких громадян і надавав їм посильну допомогу , доглядали за братськими могилами ; комісія культури і дозвілля проводила цікаві свята , виставки , різного виду заходи , змагання, конкурси ; комісія з прес – центру кожного місяця випускала газету , в якій висвітлювались всі новини школи протягом місяця ; комісія дисципліни і порядку здійснювала перевірку шкільної форми , дотримання учнями правил поведінки , чергування учнів по школі , стан зберігання підручників та шкільних речей.

 

 

ІІ. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ виховної роботи  школи на 2020-2021н.р.

 Мета виховної роботи школи: набуття учнями соціального досвіду , успадкування духовних надбань нашого народу , досягнення високої культури міжнаціональних взаємин , формування в учнів особистісних ознак громадян української держави , розвиненої духовності , фізичної досконалості , моральності , художньо – естетичної , трудової та екологічної культури , формування здорового способу життя , сприяння творчому розвитку особистості.

         Враховуючи результати аналізу виховної роботи школи за 2019-2020 н.р. та виходячи з мети у виховному плані роботи школи на наступний рік передбачено розв’язати такі завдання:

·                    Виховати свідоме ставлення до навчання , розвинути пізнавальну активність і культуру розумової праці;

·                    Реалізувати концепцію громадянського виховання в умовах розвитку української державності;

·                    Сформувати особистісні риси громадян України , сприяти розвитку духовної , фізичної досконалості  , моральної , художньо –естетичної , правової , трудової , екологічної культури;

·                    Створити умови для творчого розвитку природних обдарувань дитини , залучити учнів до різноманітної діяльності відповідно до інтересів та потреб;

·                    Виховувати в учнів свідоме ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян  , формування гігієнічних навичок;

·                    Зберігати національні родинні традиції , вивчати народні звичаї;

·                    Створювати умови для соціального захисту дітей , особливо дітей – сиріт та дітей , що залишилися без батьківського піклування;

·                    Удосконалювати систему організації учнівського самоврядування;

·                    Формувати здоровий спосіб життя ;

·                    Сприяти творчому розвитку особистості;

·                    Здійснювати всебічний розвиток та виховання особистості.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz