№з/п
|
Зміст заходу
|
Термін
|
Відповідальний
|
1.
|
Виробити правила поведінки у класі та загальношкільні правила.
|
Протягом тижня
|
ЗДВР, класні керівники
|
2.
|
Виховні години «Кібербулінг. Який він!», «Вирішуємо конфлікти та будуємо мир навколо себе»
|
Протягом тижня
|
Класні керівники
|
3.
|
Круглі столи « У нашому класі немає місця для булінгу»
|
Протягом тижня
|
Педагог – організатор, члени шкільного самоврядування
|
4.
|
Ознайомити учнів з алгоритмом дій учнів, які стали свідками булінгу або жертвами булінгу.
|
Протягом тижня
|
Класні керівники
|
5.
|
Провести тренінги «Як відстояти себе» або «Чи вмію я сказати ні» (4-5 кл.); «Спілкування з однолітками.Як протистояти тиску однолітків» (6-7 кл.; «Підліткові компанії» (8-9 кл.);"Безпека спілкування у мережі Інтернет» (10-11 кл.).
|
Протягом семестру
|
ЗДВР, практичний психолог, кл. керівники
|
6.
|
Робота «скриньки довіри»
|
Постійно
|
Практичний психолог
|
7.
|
Перегляд ситуативних відеороликів. Обговорення ситуацій.
|
Протягом семестру
|
Класні керівники
|
|
|
|
|
8.
|
Перегляд мультфільмів, які навчають цінувати кожного. 1-4 кл
|
Протягом тижня
|
Класні керівники
1-4 класів
|
9.
|
Перегляд відео-презентацій
«Кібербулінг або агресія в інтернеті: способи розпізнання та захист дитини»
|
Протягом семестру
|
ЗДВР, практичний психолог, кл. керівники
|
|
|
|
|
|
|
|
|